کرمانشاه؛

دستگیری دو کیف قاپ حرفه ای در سطح شهر

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری دو کیف قاپ حرفه ای در سطح شهر توسط عوامل انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: در پی وقوع دو فقره کیف قاپی حرفه ای در مناطق مسکن و ۲۲ بهمن با شگردهای مشابه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد که دو نفر سارق با استفاده یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ به آرامی به خانم ها نزدیک می شوند و سرنشین پراید در یک اقدام سریع کیف طعمه خود را به سرقت می برد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: پس از مشخص شدن پلاک خودروی مورد نظر ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند، متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

شیرزادی با بیان اینکه در بازجویی های اولیه متهمان به جرم خود متعرف شدند، گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند شهروندان هنگام تردد از پیاده رو استفاده کنند و در صورتی که مجبور به عبور از خیابان هستند کیف و وسایل خود را در سمت تردد خودروها حمل نکنند.

وی افزود: حمل کالاهای با ارزش و بی احتیاطی در نگهداری آنها باعث جلب توجه سارقان می شود از این رو پیش از هر اقدامی افراد به منظور جلوگیری از بروز سرقت باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.