بوفون: می خواهم هنگام بازنشستگی‌ام مردم غمگین شوند/ به توپ طلا فکر نمی کنم

دروازه‌بان با تجربه یوونتوس پس از پیروزی این تیم برابر موناکو در لیگ قهرمانان اروپا گفت می خواهم مردم از بازنشستگی‌ام غمگین شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جان لوئیجی بوفون که شب گذشته در پیروزی 2 بر صفر خارج از خانه یوونتوس برابر موناکو نقش پر رنگی داشت پس از پایان مسابقه  گفت بیشتر از این که به فکر توپ طلا باشد بر تثبیت اعتبار خود اصرار دارد.
بوفون گفت : هدف من همیشه این است که ثابت کنم با وجود سن بالا لیاقت بازی در این سطح را دارم. برای این هدفم خیلی تلاش می کنم .می‌خواهم روزی که فوتبال را کنار می گذارم مردم بابت آن ناراحت شوند.

 نمی‌دانم آیا به این هدف خواهم رسید یا نه اما بدون شک بازی در تیمی مانند  یوونتوس به من کمک خواهد کرد تا به آن برسم. مهمترین چیز این است که وقتی تیم به من نیاز دارد، آماده باشم. تا زمانی که بتوانم این کار را انجام دهم، از خودم راضی هستم.
بوفون در باره کسب توپ طلا گفت: بردن توپ طلا چیزی نیست که به آن فکر کنم، اگر هم هرگز آن را نبرم، حسرتش را نمی‌خورم. انرژی فراوانی را برای حفظ آمادگی خود و عملکرد خوب در این رقابت ها صرف می کنم تا برای هم‌تیمی‌هایم مفید باشم.

وی درباره بازی با موناکو نیز گفت:ما خیلی خوب بازی کردیم.آن هم دقیقا در مسابقه ای که لازم بود دروازه خود را بسته نگه داریم زیرا موناکو خط حمله بسیار خوبی دارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار