تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که تیم فوتبال یوونتوس با 4 بازیکن، بیشترین سهم را در این تیم دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در 2 شب گذشته شاهد بازی های بسیار جذاب و زیبایی بود و در آن ها نتایجی رقم خورد که خیلی قابل پیش بینی نبود.
 
 یوونتوس بدون شک در یکی از بهترین و زیبا ترین بازی های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تیم قدرتمند بارسلونا را که در مرحله گذشته  6 گل به پاری سن ژرمن زده بود را با 3 گل مغلوب کند و برای صعود به نیمه نهایی بسیار امیدوار باشد. شاید به همین دلیل است که یوونتوسی ها بیشترین سهم را در برترین های مرحله یک چهارم نهایی اروپا دارند. 
 
دیبالا، بونوچی، کیه لینی و بوفون چهار بازیکنی هستند که در در جمع یازده بازیکن برتر هفته قرار دارند. این در حالی است که بارسلونا هیچ نماینده ای در این جمع ندارد. 
 
دومین تیم پر نماینده در این لیست رئال مادرید است. شاگردان زیدان موفق شدند با انجام یک بازی زیبا تیم قدرتمند بایرن مونیخ را به 2 گل رونالدو کنار بگذارند و گام بزرگی برای حضور در جمع چهار تیم برتر بردارند. رونالدو با زدن 2 گل، هم در لیگ قهرمانان اروپا 100 گله شد و هم توانست پس از مدت ها در لیگ قهرمانان گل زنی  کند به همین دلیل رونالدو در کنار کارواخال که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت در جمع یازده بازیکن برتر این مرحله قرار گرفتند. همچنین زننده تک گل بایرن یعنی ویدال هم توانست به دلیل ارائه یک بازی قابل قبول در جمع تیم برتر قرار بگیرد. 
 
موناکو و دورتموند با وجود آن که یک روز با تاخیر به مصاف یکدیگر  رفتند، بازی پرگلی را رقم زدند. موناکویی ها در این دیدار  موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 زنبور ها را در خانه مغلوب کنند. این بازی زیبا که پرگل ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود باعث شد تا از هر کدام از دو تیم یک بازیکن در جمع تیم منتخب هفته قرار بگیرد . امباپه از موناکو و کاگاوا از دورتموند بازیکنانی بودند که توانستند در جمعه یازده مرد برتر قرار بگیرند.
 
اتلتیکو مادرید و  لستر سیتی هم هر کدام با یک نماینده در جمع برترین های قاره سبز تیم برتر را تکمیل کردند. گریژمان از اتلتیکو  و بنالونه از لستر سیتی دو بازیکنی بودند که توانستند با عملکرد خوب خود در این لیست حضور داشته باشند. 
 
بدین ترتیب تنها تیمی که در تیم منتخب این مرحله نماینده ای نداشت باسلونا بود.
 
 
تیم منتخب مرحله یک چهارم نهای لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد 
 
 
انتهای پیام/ 
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار