ایگواین:

شاگردان انریکه می توانند معجزه کنند/ خواسته تمام بازیکنان فتح اسکودتو است

مهاجم آرژانتینی باشگاه یوونتوس معتقد است هم تیمی هایش شب سختی را در کمپ نو پیش رو دارند و آبی و اناری های کاتالانی می توانند یک معجزه دیگر را رقم بزنند.

ایگواین:شاگردان انریکه می توانند یک معجزه دیگر را کمپ نو رقم بزنند/خواسته تمام بازیکنان تیم فتح اسکودتو است
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شاگردان ماسیمیانو آلگری در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند در ورزشگاه تورین آره نا ایتالیا با نتیجه سنگین 3بر 0 شاگردان انریکه را با شکست بدرقه کنند.
 
بر همین اساس گونزالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس پیش از دیدار با بارسا در بازی برگشت مصاحبه ای رسمی با سایت یوونتوس انجام داده که در زیر می خوانید: نمی‌دانم نتیجه 3 بر صفر می تواند تضمینی برای صعود ما به مرحله نیمه نهایی باشد یا خیر؟ مثل بازی رفت باید در تورین با تمام قدرت و جنگندگی در کمپ نو هم ظاهر شویم. شاگردان اّنریکه موفق شدند شکست سنگین چهار بر صفر مقابل پاریسی های متمول را در اِستادو فرانس در بازی برگشت با نتیجه 6 بر 1 جبران کنند و مطمئن باشید آن ها می توانند یک معجزه دیگر را در کمپ نو مقابل ما رقم بزنند.

وی افزود: اکنون لحظاتی در سری A پیش روی ما است. هنوز اسکودتو تمام نشده و 6 بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و نباید سستی کنیم و باید با قدرت در هفته های پایانی ظاهر شویم تا بتوانیم برای ششمین بار متوالی قهرمان سری آ شویم و این خواسته تمام اعضای بازیکنان است.

دیدار برگشت بارسلونا با یوونتوس فردا (چهارشنبه) ساعت 23:15 در ورزشگاه کمپ نو برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار