یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید 1 - لسترسیتی 0/گریزمان روباه ها را به تله انداخت

شاگردان سیمئونه موفق شدند با تک گل گریزمان از روی نقطه پنالتی میهمانشان لسترسیتی را مغلوب و نیمی از راه صعود را طی کنند.

اتلتیکو مادرید 1 - لسترسیتی 0/گریزمان روباه ها را به تله انداختبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های اتلتیکو مادرید و لسترسیتی امشب از ساعت 23:15 در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید به مصاف هم رفتند که اتلتیکو با یک گل به برتری رسید.
 
ترکیب دو تیم به ترتیب زیر اعلام شده است:
 
 
اتلتیکو مادرید

اوبلاک، خوانفران، گودین، ساویچ، فیلیپه، گابی، کوکه، سائول، کاراسکو، گریزمان و تورس
 
 
لسترسیتی

کسپر اشمایکل، سیمپسون، روبرت هوث، بنالوان، فوکس، محرز، اندیدی، درینک واتر، آلبرایتون، اوکازاکی و واردی
 
 
مسابقه با برتری تیم میزبان آغاز شد و شاگردان سیمئونه توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بازی هجومی را در ابتدای بازی در دستور کار خود قرار دادند و شوت کوکه نخستین موقعیت گل مسابقه بود که به بیرون رفت.
 
از دقیقه 20 این لستر بود که جلو کشید و خودی نشان داد اما غافلگیر شد و گریزمان در یک ضدحمله و با استارتی فوق العاده یک پنالتی گرفت .تصاویر آهسته نشان دادند که خطا در بیرون محوطه انجام شده اما اعتراض بازیکنان لستر نتیجه ای نداشت
 
 دقیقه 28 گریزمان ضربه پنالتی را بر خلاف جهت حرکت اشمایکل به گل تبدیل کرد و اتلتی یک بر صفر پیش افتاد.
 
بازی در نیمه دوم متعادل بود. دو تیم همچنان احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند و به هیچ عنوان جذاب دنبال نمی‌شد. تمرکز دو تیم روی ضربات آزاد بود و ارسال از کناره ها که به عملکرد خوب مدافعان دو تیم، راه به جایی نمی‌برد. اتلتی در لحظاتی چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه اشمایکل ایجاد می‌کرد اما چندان جدی نبود.
 
در نهایت هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید. بازی برگشت دو تیم روز سه شنبه در کینگ پاور برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار