انجمن خبرنگاران بحرین اقدامات رژیم آل‌خلیفه علیه آزادی مطبوعات را محکوم کرد

انجمن خبرنگاران بحرین هدف قرار گرفته شدن اهالی رسانه به دست رژیم آل‌خلیفه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری لؤلؤة بحرین، انجمن خبرنگاران بحرین به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات، هدف قرار گرفته شدن خبرنگاران، وبلاگ نویسان و تصویربرداران بحرینی به دست رژم آل خلیفه را به شدت محکوم کرد.

این انجمن، اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه را رفتاری روشمند و فراگیر توصیف کرد که از جمله مهمترین عوامل کاهش اعتبار آزادی مطبوعات این کشور در سطح بین المللی می باشد.

این انجمن در گزارش خود از سال 2016 با عنوان "پایان دادن به حاشیه" از سازمان ملل خواست به حمایت از حق آزادی بیان و اندیشه بپردازد و سفری زودهنگام به بحرین برای تقویت کردن این حمایت را در دستور کار خود قرار دهد.

انجمن خبرنگاران بحرینی اعلام کرد: سیاست های دولتی پس از موفق شدن در عرصه محاصره فضای رسانه ملی و کنترل آن، به دنبال سرکوب رسانه هایی است که در حاشیه رسانه ملی در حال فعالیت می باشند تا از انتشار هر گونه خبری که تمایلی به انتشار آن ندارد، جلوگیری کند.

این انجمن از تمامی سازمان ها و گروه های بین المللی مرتبط خواست به حمایت از آزادی بیان و اندیشه و آزادی مطبوعات در بحرین برخاسته و آزادی هر چه سریعتر و بدون قید و شرط خبرنگاران بازداشت شده را مطالبه کنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار