ساری؛

دستگیری کلاهبردار 700میلیونی در میاندورود

کلاهبردار حرفه ای صدور چک های بلامحل در شهرستان میاندورود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با صدور چک های بلامحل از شهروندان بیش از 700 میلیون ریال کلاهبرداری کرده خبر داد.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان و بازاریان با صدور چک های بلامحل از سوی فردی کلاهبردار، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم به کلاهبرداری به نام ح- ف را در یکی از ویلاهای ساحلی گهرباران شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی گفت: ماموران با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم به کلاهبرداری را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود : متهم پس از دستگیری در تحقیقات فنی پلیس آگاهی ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت، با مدارک جعلی پس از اخذ دسته چک بانکی اقدام به صدور چک های بلامحل و خرید کالا و اجناس از بازار می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: تاکنون 25 مالباخته شناسایی و متهم به بیش از 700 میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.

سرهنگ رضوانی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد از اعتماد به افراد غیر آشنا در خرید و یا واگذاری اموال و دادن وجه نقد بدون شناسایی و یا اخذ سند معتبر خوداری به محض رویت موارد مشابه موضوع را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.