اردبیل؛

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: در این استان تمام شرایط و امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه آماده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ناصر نصیری در آئین معارفه معاون فرماندار مشگین شهر افزود: با انجام مناظره های زنده رادیو و تلویزیونی و افتتاح برخی از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حال و هوای استان اردبیل همچون دیگر مناطق کشور انتخاباتی شده است.

وی گفت: به رغم تمام نشدن مهلت قانونی احراز صلاحیت داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات نظارت استان تاکنون تعدادی از داوطلبان احراز صلاحیت شده و اسامی آنها به فرمانداری های استان ابلاغ شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: از 10 داوطلب رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه مشگین شهر صلاحیت هشت نفر تاکنون مورد تایید قرار گرفته است.

نصیری گفت: تبلیغات نامزدهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 21 اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.

وی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و هواداران نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به رعایت قانون انتخابات سفارش کرد.

در این آئین ولی قاسمی به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان مشگین شهر معرفی شد.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.