مشهد؛

تقدیر ۲۲ نخبه مشهدی از معلمان

همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، ۲۲ نخبه مشهدی در دومین جشن "معلم سپاس"، از معلمان خود تقدیر کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در حاشیه "جشن معلم سپاس" که در تالار شهر مشهد به مناسبت هفته معلم برگزار شد، گفت: تکریم معلمان و نشان دادن جایگاه اثرگذار آنان به مردم از اهداف برگزاری این مراسم بود.

وی افزود: در این مراسم تلاش ما بر این بود که اهمیت شغل و جایگاه معلمان به مردم و دانش آموزان معرفی شود و تاثیرگذاری آن‌ها در آینده هر دانش آموز به نمایش درآید.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به نقش مهم معلمان در شکل گیری آینده دانش آموزان گفت: مراسم معلم سپاس تلاش کرد تاثیر معلمان و تربیت آن‌ها را بر آینده دانش آموران نشان دهد.

ابراهیمی افزود: در همین راستا از ۲۲ نخبه شهر مشهد خواسته شد تا از معلمان ابتدایی خود در این مراسم تقدیر کنند، این نخبگان شامل تعدادی مدیران شهری، بازیگران، هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان دینی بودند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مراسم معلم سپاس در سال گذشته فقط با محوریت مدیران شهری برگزار شده بود، اما امسال تلاش شد تا نخبگان عرصه‌های مختلف نیز در این مراسم حضور پیدا کنند.

گفتنی است در این مراسم هادی عامل گزارشگر ورزشی، قاسم رفیعا شاعر و معلم، علیرضا صادقی گوینده خبر صدا و سیما، مهدی صباغی و رضا توکلی از بازیگران مطرح کشور، علی مسعودی کمدین و طنزپرداز، حمید شاکر نژاد قاری بین المللی قرآن، سیدسعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، خلیل الله کاظمی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد و جمعی دیگر ار مدیران شهر مشهد از معلمان خود تقدیر کردند.

خانواده شهید آستانه پرست نیز میهمان جشن معلم سپاس بودند.
انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار