مشهد؛

خداقوت کارگر و معلم سپاس؛ ویژه برنامه بزرگداشت هفته معلم وکارگر در مشهد

ویژه‌برنامه‌های خداقوت کارگر و سپاس معلم توسط سازمان فرهنگی شهرداری در ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ قائم مقام سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با برگزاری این برنامه‌ها در مساجد و با محوریت امام جماعت و هیئت امناء از کارگران و معلمان نمازگزار آن مسجد تقدیر به‌عمل می‌آید و برای هر رسته کارگری یک جشن باشکوه برگزار می‌شود که در مجموع ۲۰ ویژه برنامه خواهد بود.

جعفر رئیسیان‌زاده در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته افزود: بسته اول این برنامه‌ها در مساجد برگزار می‌شود و هر فرهنگسرا باید ۵ مسجد اطراف خود را شناسایی کند که در مجموع حدود ۱۰۰ مسجد می‌شود و با محوریت امام جماعت و هیئت امناء از کارگران و معلمان نمازگزار آن مسجد تقدیر به‌عمل می‌آید.

وی ادامه داد: بسته دوم این برنامه‌ها در مدارس برگزار می‌شود و از معلمان شاغل و بازنشسته و اولیا معلمان تجلیل می‌شود و هر فرهنگسرا ۵ مدرسه را پوشش می‌دهد که در مجموع ۱۰۰ مدرسه می‌شود.

قائم مقام سازمان فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه این برنامه‌ها به‌صورت فراگیر در سطح شهر و با اولویت مناطق حاشیه شهر و به‌صورت مردمی برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشن در قالب دو برنامه در سالن شهدای راه‌آهن و پارک علم و فناوری با حدود ۵ هزار کارگر دانش بنیان و همچنین کارگرانی که زیر مجموعه مکان خاصی نیستند مانند کارگران ساختمانی که حدود ۴ هزار نفر هستند تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: با برگزاری این برنامه‌ها در مدارس از معلمان شاغل و بازنشسته و اولیا معلمان تجلیل می‌شود و برنامه دیگر این سازمان برای معلمان دعوت از ۳۰ چهره شاخص عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و. همچون علی مسعودی، هادی عامل، قاسم رفیعا، محسن ترکی برای شرکت در این مراسم است.

رئیسیان‌زاده افزود: در بازارهای مرکزی، آرمان، فردوسی، امام رضا (ع) و ۱۷ شهریور و همچنین بوستان ملت پاتوق‌های فرهنگی ایجاد می‌شود و سرودهایی به همین مناسبت اجرا می‌شود و یک پاتوق هم به‌صورت سیار است که به کارگاه‌ها و کارخانه‌هایی که کارگران مشغول کار هستند، مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.