ساری،

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات هان‌ مادانگ

دوازدهمین دوره مسابقات هان‌ مادانگ برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دوازدهمین دوره مسابقات آزاد هان ‌مادانگ قهرمانی کشور در 2 گروه مردان و زنان برای شناسایی واجدین شرایط و به منظور حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2017 به میزبانی خانه تکواندو برگزار می ‌شود که ثبت نام برای حضور در این رقابت‌ها از دیروز آغاز و تا روز شنبه 16 اردیبهشت‌ ادامه خواهد داشت.

این دوره از مسابقات در گروه مردان در 4 بخش قدرتی، رکوردی و انفرادی، تیمی 3 نفره و گروهی از روز چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ به مدت دو روز انجام خواهد شد که در روز نخست تکواندوکاران رده سنی بالای 18 سال به جز تیم نمایش به رقابت می ‌پردازند و روز پنجشنبه 21 اردیبهشت‌ رقابت‌ ها رده‌ سنی کمتر از 18 سال و تیم نمایش برگزار می‌شود.

ورود و پذیرش تکواندوکاران روز قبل از برگزاری از ساعت 15 تا 19 در محل خوابگاه صورت خواهد گرفت.

سایر ورزشکاران نیز که متقاضی خوابگاه نیستند صبح روز مسابقه از ساعت 7 تا 8 صبح برای دریافت کارت شرکت در مسابقه و ثبت رکوردها به خانه تکواندو مراجعه کنند.

رقابت ‌های گروه زنان نیز روز جمعه 22 اردیبهشت‌ از ساعت 8 صبح در 4 بخش قدرتی، رکوردی و انفرادی، تیمی 3 نفره و گروهی آغاز می‌شود و پذیرش شرکت کنندگان متقاضی خوابگاه روز پنجشنبه از ساعت 15 تا 19 در محل خوابگاه است.

علی اشرف قنبری دبیر کمیته مسابقات در رابطه با برگزاری این دوره از مسابقات گفت: با توجه به پیش بینی افزایش تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال‌های گذشته و به منظور برگزاری منظم و هرچه بهتر مسابقات پس از برگزاری جلسه با حضور مسئولان کمیته مسابقات و سایر اعضا برگزاری تعیین شد در این دوره از مسابقات، رقابت‌های گروه مردان طی دو روز برگزار شود که حضور تمامی مدعیان و مدال آوران سال‌های گذشته برای اعزام به مسابقات جهانی الزامی است.

وی افزود: از شرکت کنندگان تقاضا می‌کنیم بخشنامه را به صورت کامل مطالعه نموده و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا در صورت بروز مشکل امکان برطرف نمودن آن را داشته باشند.

اشرف قنبری گفت: برای ثبت ‌نام در گروه نمایش یا تیم پومسه حتما پس از تکمیل شدن اعضای تیم نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار