ساری؛

دانش آموز تکواندوکار فریدونکناری فنی ترین بازیکن آسیا

دانش آموز فریدونکناری در هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا فنی ترین بازیکن آسیا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسماعیل زاده مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: با اعلام کمیته فنی مسابقات، مهدی محمودی تکواندوکار شایسته باشگاه اسدی فریدونکنار، بعنوان فنی ترین بازیکن رقابتهای جام باشگاه های آسیا انتخاب شد.

وی افزود: هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا(G11) با حضور تیم های شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق در 2 گروه به مدت 2 روز در سالن سید رسول حسینی شهر ساری به میزبانی هیئت تکواندو استان مازندران برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار گفت: تیم شهدای مدافع حرم و شهرداری ورامین برای رسیدن به قهرمانی در فینال رودروی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری ورامین عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا را به خود اختصاص داد و تیم شهدای مدافع حرم نائب قهرمان شد.

اسماعیل زاده افزود: مهدی محمودی از تیم شهدای مدافع حرم در وزن 54- کیلوگرم که توانست با غلبه بر حریف خود تنها امتیاز تیمش را در فینال این رقابتها بدست آورد، از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از رقابتهای جام باشگاه های آسیا شناخته شد.

وی گفت: مهدی محمودی دانش آموز سال سوم رشته معماری در هنرستان فنی و حرفه ای امام خمینی(ره)فریدونکنار در سبک کیوروگی در این دوره از مسابقات حاضر بوده و نائب قهرمانی مسابقات تکواندوی آزاد کشوری را در کارنامه ی خود دارد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار