ساری،

رقابت بیش از 2 هزار قرآنی دانش ‌آموز در ساری

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران با شرکت بیش از 2 هزار نفر در اردوگاه شهدای دانش‌ آموزی بادله ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: این دوره از مسابقات با حضور هزار دانش آموز دختر و بیش از هزار دانش آموز پسر در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار شد که بخش آوایی شامل رشته‌ های قرائت، حفظ، اذان و مداحی و بخش پژوهشی شامل رشته‌های مفاهیم نهج ‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز است.

سید احمد موسوی رئیس امور اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران گفت: بخش خواهران در روز 28 فروردین با حضور هزار دانش آموز قرآنی و بخش برادران در روز ۲۹ فروردین با حضور هزار و ۴۵۰ دانش‌آموز پسر در رشته های پژوهشی و آوایی برگزار شد.

وی افزود: قطب دوم مسابقات آموزش و پرورش مازندران در اردوگاه شهید میرزا کوجک خان رامسر هفتم و هشتم اردیبهشت ماه با حضور هزار دانش‌آموز پسر و دختر برگزار می‌شود.

وی گفت: پس از اتمام مسابقات قطب یک و دو حدود ۱۰۸ نفر از منتخبین برای رقابت با سایر دانش آموزان استان‌های دیگر به مرحله کشوری راه می یابند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار