هواشناسی:

کاهش سرعت وزش باد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود از امشب از سرعت وزش باد و همچنین از از تراکم ابرها در آسمان استان کاسته شود.

کاهش سرعت وزش باد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی هواشناسی نشان می دهد که طی ساعاتی از ظهر و بعد از ظهر امروز سرعت وزش باد در بخشهای جنوبی استان به طور موقت افزایش می یابد که در پی آن ارتفاع موج نیز در سواحل جنوبی استان افزایش خواهد یافت.
 
وی گفت: پیش بینی می شود از امشب از سرعت وزش باد و همچنین از از تراکم ابرها در آسمان استان کاسته شود.

مساعدی افزود: بر این اساس، آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با گرد و غبار و در برخی نقاط مرتفع استان احتمال بار ش خفیف باران و رعد و برق ، از امشب کاهش ابر را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ابراز داشت: جهت باد نیز شمال استان متغیر غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در ساعت و مناطق مرکزی و جنوبی استان: شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت 16 تا 40 کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه ای بیش از 50 کیلومتر در ساعت و از عصر امروز با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی اضافه کرد: همچنین ارتفاع موج نیز در سواحل شمالی و مرکزی استان 30 تا 90 سانتیمتر و در سواحل جنوبی استان 90 تا 180 سانتیمتر و از امشب 30 تا 90 سانتیمتر است.

وی ادامه داد: فردا زمان مد اول دریا ساعت 01:40 دقیقه بامداد، جزر اول در ساعت 05:39 دقیقه، مد دوم در ساعت 12:12 دقیقه و جزر دوم 20:18 دقیقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.