هواشناسی:

افزایش ابر همراه با احتمال رگبار پراکنده باران

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود با فروکش کردن وزش باد، از فردا در همه نقاط دریا شرایط برای ترددهای دریایی مهیا باشد، ضمن اینکه با عبور امواج کوتاه و کم دامنه ناپایدار، افزایش ابر همراه با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نمی باشد.

افزایش ابر همراه با احتمال رگبار پراکنده باران
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: با توجه به کاهش سرعت وزش باد، از ارتفاع موج دریا نیز در سواحل استان به ویژه سواحل شمالی و مرکزی استان کاسته شده است و تنها در بخش هایی از سواحل جنوبی استان به سبب تداوم وزش باد، دریا همچنان متلاطم می باشد.
 
وی افزود: پیش بینی می شود با فروکش کردن وزش باد، از فردا در همه نقاط دریا شرایط برای ترددهای دریایی مهیا باشد، ضمن اینکه با عبور امواج کوتاه و کم دامنه ناپایدار، افزایش ابر همراه با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نمی باشد.
 
مساعدی ابراز داشت: بر این اساس، آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط افزایش ابر و احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران و رعدو برق را شاهد خواهیم بود.
 
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت باد نیز غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین ارتفاع موج نیز در سواحل شمالی و مرکزی 30 تا 90 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 90 تا 150 سانتیمتر، فردا در همه سواحل استان 30 تا 60 سانتیمتر است.

مساعدی خاطر نشان کرد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 03:01 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 09:27، جزر دوم ساعت 16:15 دقیقه و مد دوم دریا ساعت 22:21 دقیقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.