اردبیل؛

اشتغال بیش از 3 هزار نفر در سدهای استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در 5 سد در حال اجرای استان اردبیل به تعداد 3 هزار و 388 نفر مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش با اشاره به مزین شدن سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: اشتغال‌زایی در استان از جمله مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار داده شده و به همین منظور در 5 سد در حال اجرای استان به تعداد 3 هزار و ۳۸۸ نفر مشغول به کار هستند و در دوران بهره‌برداری نیز اشتغال برای ۲۷ هزار و ۱۹۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی افزود: تمامی اقدامات انجام یافته مبنی بر تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است که نباید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ شود، بلکه باید برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور تمام توان و اهتمام خود را به کار ببریم.

استاندار اردبیل گفت: با اقدامات انجام یافته و پس از ۹ ماه تلاش طاقت‌فرسا و جلب موافقت چندین وزارتخانه کشورمان و کشور همسایه ایجاد بندر خشک اصلاندوز در جلسه امروز هیئت دولت به تصویب رسیده که به طور حتم ایجاد بندر خشک در رابطه با بهبود وضعیت اقتصادی منطقه نقش مهم و اساسی ایفا خواهد کرد و بسیاری از اهداف ما را میسر خواهد کرد.

خدابخش بیان کرد: ۱۷۵ میلیارد تومان اعتبار در بخش سدسازی و مهار آبهای جاری در شهرستان گرمی هزینه شده است که ۱۵ برابر اعتبارات عمرانی این شهرستان است و امیدواریم بتوانیم با اجرایی شدن این برنامه‌ها شاهد کاهش هدر رفت آب در سطح استان باشیم.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث سد کلاسر گرمی با تغییراتی در ساختمان سد از سر گرفته می‌شود که امیدواریم اقدامات انجام یافته در این زمینه بتواند در رابطه با تحقق اهداف مورد نظر نقش اساسی ایفا کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.