کرمان؛

کشف ۱۴۸ کیلوگرم تریاک در کهنوج

فرمانده یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج از کشف ۱۴۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو در عملیات این یگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سرگرد رسول اسفندیاری گفت:ماموران یگان رزمی ۱۱۶ با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی در جنوب استان از ورود یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان به شهرستان کهنوج مطلع شدند.
وی افزود:ماموران پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با کنترل خودروهای عبوری در محور "کهنوج _جیرفت”روستای توکل آباد” به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
اسفندیاری در ادامه اظهار داشت:راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران اقدام به فرار کرده که با عکس العمل سریع ماموران خودرو پس از طی مسافتی متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۱۵ بسته به وزن ۱۴۸ کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:مواد مخدر کشف شده به همراه متهمان و خودروی توقیفی پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شهرستان کهنوج شدند.
فرمانده یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج در پایان از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به نیروهای پلیس اعلام نمایند و شهروندان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند تا از آسیب‌های اجتماعی مرتبط با آن جلوگیری شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار