پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت اعیاد شعبانیه

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی، فرارسیدن اعیاد شعبانیه شامل سالروز میلاد امام حسین (ع) و ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و همچنین روزهای پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛در این پیام آمده است: ایام آغازین ماه شعبان المعظم، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی و بزرگ جانباز دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است و در این سه روز خجسته، دل‌های ما مانوس با یاد سه بزرگوار از خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.
در ادامه این پیام آمده است: سالروز ولادت حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) یادآور حماسه‌آفرینی پاسداران اسلام، میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) تجدید خاطره رشادت‌های جانبازان عزیز و ولادت حضرت زین‌العابدین امام سجاد (ع) یادآور دعاهای مردان نیک خدا در فراق معبود یکتاست.
استاندار آذربایجان غربی فرارسیدن این اعیاد خجسته و روز پاسدار و جانباز را به ملت شریف ایران و مردم متدین استان و پاسداران غیور و جانبازان تبریک گفته و از خداوند بزرگ دوام عزت اسلام و مسلمین را زیر سایه مهر و محبت اهل‌بیت (ع) مسئلت کرده است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.