ارومیه؛

نشست صمیمی همکاران ستادی و اجرایی اوقاف آذربایجان غربی با مدیرکل و مسوولین ستادی

در نشست صمیمی مدیر کل و مسوولین ستادی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اولویت های سال 95، بررسی و اجرای برنامه های مصوب سال 94 از کلیه همکاران استان تقدیر بعمل آمد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ این مراسم با محوریت گفتمان بصیرتی کرسی های گفتمان انقلاب اسلامی با عنوان اعیاد شعبانیه ولایت و طرح تکریم ارباب رجوع باحضور کلیه کارکنان اوقاف استان اعم از ستادی و اجرایی در سالن آمفی تئاتر اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برگزار شد .

حجت الاسلام جوانبخت مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در ابتدای سخنان خود ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: حدودا 219000 شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است با اشاره به این موضوع که 3000 پست دولتی وحکومتی برابر آمار اعلام شده داریم برای هر پست 73 شهید تقدیم انقلاب شده است . امنیت و آسایش امروز و هرچه داریم از برکت خون شهداست و تداوم این برکات به ادامه راه آنان بستگی دارد.

وی با اشاره به صحیفه امام راحل و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت : هدف از انقلاب اسلامی اعتلای کلمه الله و حاکمیت اسلام بوده، نه مسائل اقتصادی و رفاهی مردم هر چند این موارد در مراتب بعدی از انگیزه های انقلاب اسلامی بشمار می آیند . ایشان رمز موفقیت انقلاب اسلامی را از دیدگاه امام راحل بیان کرد و گفت : 2 امر اساسی رمز موفقیت انقلاب اسلامی است یکی وحدت بین آحاد مردم ،قومیت ها ومذاهب و دومی ایمان و عقیده راسخ به اسلام .

حجت الاسلام جوانبخت ازجمله امتیازات بزرگ جمهوری اسلامی را متکی بودن به آراء مردم و خودم مردم برشمرده و گفت : اولین شاخصه جمهوری اسلامی بحث ارزشهای اسلامی ، اعتقادی و اخلاقی است و مهمترین ارزش انقلاب اسلامی استحکام ایمان و دیانت در قلب مردم است .

مدیر کل اوقاف با اشاره به بیانات رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) که می فرمایند : شیوه نفوذ باتوجه به تجربه ای که الان چندین سال ازپیروزی انقلاب اسلامی گذشته استفاده از ملت و مسوولین حکومت در جهت پایین کشیدن نظام جمهوری اسلامی است و اینجا وظیفه ما دعوت به وحدت و پرهیز از قومیت ،گرایی نژاد پرستی دینی وقومی است و در مقابل باترکیب دو عنصر تعهد و تخصص در کنار هم مشکلی از لحاظ اداره کشور نخواهیم داشت و وظیفه مرم در قبال آن حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی و عمل به دستور های آنان است .گفت : ما نیز به نوبه خود با وجدان کاری و شرافت حفظ و صیانت از حقوق موقوفات در مقابل این انقلاب دین خود را ادا خواهیم کرد .

حجت الاسلام جوانبخت با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند : محیط کار محیط شرافت و پاکدامنی وبرای اسلام و مسلمین است گفت : افتخار می کنم که در سازمان اوقاف و امور خیریه در سنگر خدمتگزاری به مردم شریف ایران هستم . وی با بیان این مطلب که وقف و موقوفات از لحاظ اقتصادی ، فرهنگی ، دینی و مذهبی یکی از بازوهای انقلاب و دولت است گفت : خدمت به قرآن و اهل بیت (ع )و زوار آنها از افتخارات من می باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به و قف و احیای موقوفات و نقش مهم همکاران در آن اشاره کرد و گفت تعامل با ائمه جمعه ، فرمانداران ، ارگانها و نهاد های دولتی می تواند نقش مهمی در این امر ایفا کند وی در خصوص مشاوره وقف و ضعف های موجود اشاره کرد و گفت باید در مشاوره وقف کار شناسان با آگاهی و درایت واقفین خیر اندیش را به سمت و سوی وقف های نوین و بروز هدایت کنند و نیازهای امروز جامعه را مدنظر گیرند .

مدیر کل اوقاف در ادامه با ارائه گزارش از عملکرد سال 94 اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در بخش های مختلف ضمن تقدیر و تشکر از تک تک همکاران کسب موفقیت در تحقق اولویت های ویژه اجرای برنامه های مصوب سال 94 و احراز رتبه ممتاز کشور را بیانگر عملکرد مطلوب و کارایی همکاران در تمامی بخش ها دانسته و گفت دعوت از شما و حضور در این مراسم بهانه ای بود جهت تقدیر و تشکر از زحمات یکا یک همکاران که تلاش صادقانه شما این مهم را رقم زده است .

در پایان این مراسم از همکاران ستادی و اجرایی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.