برانکو: کلاهم را مقابل بازیکنان پرسپولیس برمی دارم / حکمی درباره تمرین نکردن بازیکنانم صادر نمی کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کلاهم را مقابل بازیکنانم بر می دارم چرا که در چنین جو نامناسب بازی کردند و بازنده نشدند.

برانکو: کلاهم را مقابل بازیکنان پرسپولیس برمی دارم /  حکمی درباره تمرین نکردن بازیکنانم صادر نمی کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ درباره تساوی تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: قبل از هرچیزی تسلیت صمیمانه خودم را به دلیل شهادت شهدای مرزبان ایران بیان می‌کنم. این آخرین بازی ما در لیگ امسال در تهران بود، جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم. آنها روحیه و شخصیت خود را نشان دادند.

وی در ادامه عنوان کرد: بعد از دیدار با الهلال عربستان می توانستیم برابر ذوب آهن هم به برتری برسیم اما در یک غافل گیری و اشتباه سه گل دریافت کردیم و در نهایت بازی را به تساوی کشاندیم. جا دارد کلاهم را مقابل بازیکنان بردارم و بابت تلاش‌هایی که در طول فصل کرده‌اند به آنها تبریک بگویم.

برانکو تصریح کرد: ذوب‌آهن همیشه مقابل ما تیم سرسختی است. در 2 سال اخیر که هدایت پرسپولیس را بر عهده دارم ذوب‌آهن تنها تیمی است که شکستش ندادیم. بعد از اینکه 2 بر صفر عقب افتادیم بازی را 2 بر یک کردیم و پس از اینکه 3 بر یک عقب افتادیم، بازی را به تساوی رساندیم. از هوادارانمان به خاطر حمایتشان در کل فصل و اینکه یار دوازدهم ما بودند تشکر می‌کنم. یک بازی سخت در تهران مقابل الوحده خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنان به شرایط ایده آلشان باز گردند و بهترین کیفیت را ارائه دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بعد از بازگشت از عمان تیمش تمرین نکرده است، اظهارداشت: این یک مسئله بین بازیکنان و باشگاه است، بازیکنان دنبال حق و حقوق خودشان هستند و در اینجا نمی‌توانم قاضی و حکم باشم اما همیشه کنار بازیکنان هستم. وقتی بازیکنان تمرین نمی‌کنند ناراحت می‌شوم، وقتی اکنون  می‌بینم نوراللهی و عالیشاه تمرین نمی‌کنند ناراحت می‌شوم، این شغلی است که من دارم.

وی در باره  اینکه هواداران نشان دادند با رفتار بازیکنان میانه خوبی ندارند و حتی کمتر از بلیتی که خریداری شده بود به ورزشگاه آمدند و آیا این حق هواداران است که بازیکنان تمرین نکنند و مقابل ذوب‌آهن به تساوی رسیدند، تصریح کرد:  شما چطور فکر می‌کنید ما ساده می‌توانیم برنده شویم، همانطور که گفتم ذوب‌آهن تنها تیمی است که ما نتوانستیم مقابل آنها به پیروزی برسیم. آنها ۲ سال پیاپی قهرمان جام حذفی شدند و همیشه در رده‌های بالایی جدول هستند، شما چطور پیش‌بینی می‌کنید که ما راحت می‌توانستیم برنده شویم. کلاهم را مقابل بازیکنان بر می‌دارم چرا که در چنین جوی که علیه آنها بود بازی کردند و بازنده نشدند. مسائل دیگر مربوط به این نشست نمی‌شود.

برانکو خاطر نشان کرد:  نمی‌توانم در مورد اینکه چرا هواداران نیامدند نظر بدهم، فقط می‌توانم از هوادارانی که همیشه آمدند تشکر کنم، شاید باران مزید بر علت شده که هواداران کمتر بیایند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار