کرمانشاه؛

ایجاد بیش از 500فرصت شغلی پایدار برای مددجویان

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: سال گذشته ۵۳۶ فرصت شغلی پایدار برای مددجویان تحت حمایت اسلام آبادغربی ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید مهدی حجازی با اشاره به اینکه مددجویان متقاضی تسهیلات به بانک های عامل معرفی و یا از منابع امدادی تسهیلات اشتغال دریافت می کنند، یادآور شد: ۵۶۲ میلیارد ریال از تسهیلات اشتغال پرداختی در سال ۹۵ از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل و مابقی آن از منابع امدادی تامین شده است.

وی گفت: ۶۹۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال طی سال ۹۵ برای اجرای این فرصت های شغلی در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال کمیته امداد در اقساط بلند مدت و به صورت کاملا قرض الحسنه در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیردافزود:اعمال بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نظارت فنی و تخصصی در سال ۹۵ بر طرح های اشتغال مددجویان اسلام آبادغربی موجب پایداری طرح های شغلی آنان شده است.

حجازی با تاکید بر اینکه مددجویان دارای مهارت و متقاضی تسهیلات اشتغال می توانند به دفاتر این نهاد در شهرستان ها مراجعه کنند، گفت: تسهیلات اشتغال تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال و به منظور توانمندسازی و خودکفایی خانوارهای مددجو پرداخت می شود.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.