تنبیه پرسپولیسی ها از سوی هواداران

هواداران پرسپولیس در بازی امروز برابر ذوب آهن نسبت به اقدام بازیکنان واکنش نشان می دهند.

تنبیه پرسپولیسی ها از سوی هوادارانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اعتصاب بازیکنان پرسپولیس خشم هواداران را برانگیخته است و آنها قصد دارند در اقدامی عجیب بازیکنان تیم را تشویق نکنند تا اعتراض خود را به اقدام سرخپوشان پایتخت نشان بدهند. 

هواداران پرسپولیس بعد از اینکه متوجه شدند که بازیکنان 80 درصد قراردادشان را دریافت کردند و حاضر نیستند چند روز صبر کنند تا مابقی مطالبات خود را دریافت کنند خیلی ناراحت شدند و قرار است در بازی امروز بازیکنان را تشویق نکنند. 

همچنین گفته می شود کانون هواداران پرسپولیس بیانیه ای مبنی بر تشویق نکردن بازیکنان پرسپولیس در بازی امروز را ارائه کرده است اما رئیس کانون هواداران پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد. 

عباس اسماعیل بیگی درباره این مطلب گفت: کانون هواداران پرسپولیس موضعی برای تشویق نکردن بازیکنان در بازی امروز با ذوب آهن نگرفته است و هواداران به علت ناراحتی از اقدام بازیکنان قصد ندارند که آنها را تشویق کنند. 

وی بیان کرد: هواداران از حاشیه های ایجاد شده در پرسپولیس ناراحت هستند و امکان دارد در بازی امروز اعتراض خود را بابت اقدام بازیکنان تیم نشان بدهند. 

به نظر می رسد با توجه اتفاقات حاشیه ای در اطراف تیم پرسپولیس، هواداران کمی از بازی امروز استقبال می کنند چرا که فقط 3500 بلیت الکترونیکی را خریداری کردند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار