سنندج؛

بهره برداری ازتقاطع غیرهمسطح قرآن درسال جاری

شهردار سنندج از آغاز اجرای عملیات تیرگذاری تقاطع غیر همسطح قرآن خبر داد و گفت: پاییز امسال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛منوچهر فخری گفت: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک ورودی‌های سطح شهر عملیات احداث پروژه تقاطع غیر همسطح قرآن در سال 94 در دستور کار این شهرداری قرار گرفت .

وی افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح قرآن دارای چهار عدد رمپ و چهار عدد لوپ به متراژ 2 هزار و 170 مترمربع است که در فاز نخست این پروژه 2 رمپ و چهار لوپ اجرا می‌شود .

شهردار سنندج گفت: تعداد پل‌های این تقاطع دو دستگاه است که طول دهانه هر کدام از این پل‌ها 47 متر و عرض کلی این پل‌ها 18 متر بوده که هر کدام از آنها دارای دو دهانه 23.5 متری با عرشه بتنی و پایه‌های کناری و میانی بتن مسلح می‌باشد .

وی بیان کرد: دیوارهای حائل و ابنیه کل این تقاطع غیرهمسطح در مجموع به طول 256 متر با جنس بتن مسلح و 250 متر با جنس مصالح بنایی است که ارتفاع دیوارهای بتن مسلح از 3 متر تا 10 متر متغیر و دیوارهای بنایی به ارتفاع 2 متر است .

فخری از آغاز عملیات تیرگذاری پروژه تقاطع غیرهمسطح قرآن خبر داد و گفت: 54 عدد تیر 24 متری با وزن 30 تن بر روی دهانه‌های این تقاطع نصب خواهد شد .

وی اعلام کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح قرآن تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته بتوانیم این پروژه نیمه تمام را در پاییز امسال به بهره برداری برسانیم .

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.