با پایان یافتن زمان نام نویسی از کاندیداها؛

ثبت نام قطعی 1 نفر در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک/ اسبقیان تا امروز تصمیم می گیرد

در حالی که زمان نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک امروز پایان می یابد تا این لحظه تنها یک نفر به طور قطعی ثبت نام کرده است.

ثبت نام قطعی 1 نفر در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک/ اسبقیان تا امروز تصمیم می گیردبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت پانزده امروز مهلت ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک پایان می یابد این در حالی است که تنها یک نفر به طور قطعی ثبت نام کرده است.  

اسماعیل ادهمی سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ثبت نام یک کاندیدا قطعی شده است ضمن این که 4 الی 5 نفر دیگر فرم های مربوطه را پر کرده اند و قرار بر این شده است تا پایان زمان نام نویسی مدارک خود را تکمیل کنند.  
 
وی در خصوص آئین نامه جدید وزارت ورزش و جوانان درباره انتخاب روسای فدراسیون ها اظهار داشت: معتقدم وزارت با ارائه این آئین نامه کار ارزنده ای انجام داد. قبل از این هر فردی با هر مدرکی صرف فعالیت در آن رشته به عنوان رئیس انتخاب می شد و فدراسیون محلی برای آزمون و خطا می گرفت. اما حالا حداقل شرط حضور در جایگاه رئیس فدراسیون، سابقه مدیر کلی است.  
 
ادهمی تصریح کرد: این بند می تواند به توسعه ژیمناستیک هم در بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی کمک کند و ژیمناستیک را که هم از نظر ملی و هم از نظر بین المللی اهمیت دارد به جایگاه اصلی خود برساند.  
 
سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک درباره اخذ تائیدیه کاندیداها از اعضای مجمع بیان کرد: در هر حال رئیس فدراسیون باید با اعضای مجمع ارتباطی دو سویه داشته باشد. اگر مجمع نامزد مذبور را بخواهد حتما به او تائیدیه می دهد. اما برخی افراد قصد دارند با رانت و زور، تائیدیه بگیرند که این کار ممکن نسست و دچار مشکل خواهند شد.  
 
وی درباره حضور اسبقیان در انتخابات خاطر نشان کرد: اسبقیان در حال بررسی است و اگر تصمیمی بگیرد تا آخر امروز عملی خواهد کرد.  
 
ادهمی در پاسخ به این پرسش که چگونه اسبقیان تا ظهر امروز می تواند 5 تائیدیه از اعضای مجمع بگیرد گفت: طبق نامه ارسالی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعضای فعلی هیئت رئیسه فدراسیون نیازی به تائیدیه ندارند.  
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار