اسبقیان: قصد حضور در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را ندارم

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ندارد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از آغاز ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون ژیمناستیک، شایعاتی مبنی برنامه نویسی اسبقیان سرپرست فدراسیون به گوش رسید. به علاوه زمزمه هایی شنیده شد که اسبقیان در این مدت سعی داشته است با برگزار نکردن انتخابات زمینه ثبت نام مجدد از کاندیداها را فراهم کند و با این کار خود را به صندلی مدیریت نزدیک کند. 

محمد شروین اسبقیان در واکنش به این موضوع اظهار داشت: تعیین زمان و برگزاری انتخابات فدراسیون ها بر عهده وزارت ورزش و جوانان است و در این میان فدراسیون ها نقشی ندارند. 

وی در خصوص حضورش در انتخابات ادامه داد: این موضوع شخصی است و باید آن را بررسی کنم اما تا بدین لحظه تصمیمی برای حضور در انتخابات ندارم.

اسبقیان درباره وضعیت ثبت نام کنندگان بیان داشت: مسئول ثبت نام از داوطلبان، ادهمی سرپرست دبیری فدراسیون است که به طور مستقل و زیر نظر وزارت ورزش ثبت نام را انجام می دهد و من اطلاعات دقیقی از آن ندارم. 

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک درباره شانس مدال گیری در بازی های هم بستگی کشورهای اسلامی خاطر نشان کرد: با شناختی که از ژیمناست ها دارم وشاهد تلاش آن ها هستم به امید خداوند به مدال دست پیدا می کنیم. ژیمناستیک مانند سایر رشته ها با مدیریت صحیح، همدلی و تلاش مضاعف به موفقیت خواهد رسید. ضمن این که وزارت نیز رویکردی جدید نسبت به ورزش های پایه اتخاذ کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار