تبریک قهرمان المپیک به ژیمناست ایرانی

کریستین برکی قهرمان خرک المپیک لندن ثبت حرکات کیخا در کتاب داوری فدراسیون جهانی ژیمناستیک را به وی تبریک گفت.

تبریک قهرمان المپیک به ژیمناست ایرانی
به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید رضا کیخا ملی پوش شیرازی ژیمناستیک کشورمان با ارائه حرکات فوق العاده خود در بخش خرک موفق شد این حرکات را به ثبت کتاب داوری فدراسیون جهانی برساند. 
 
کیخا در این خصوص گفت: از مدتی پیش ثبت چند حرکت در بخش خرک در ذهنم بود. با کمک کادر فنی به تمرین این حرکات پرداختم که سرانجام موفق شدم در جام جهانی آذربایجان آن ها را به نمایش بگذارم. خوش بختانه حرکات مورد قبول کمیته داوری فدراسیون جهانی قرار گرفت و به ثبت رسید. 

وی افزود: زمانی که نام خودم و ایران را دیدم در پوست خودم نمی گنجیدم. معتقدم این موفقیت فردی نبوده و به کشورم تعلق دارد. در سایت فدراسیون جهانی فیلم حرکاتم به همراه نام آن که به نام "کیخا" ثبت شده، به نمایش گذاشته شده است که این خود بسیار ارزشمند است.

 کیخا ادامه داد: قهرمانان بزرگ جهان که ما آرزو می کنیم حتی با آن ها احوال پرسی کنیم به من تبریک گفتند. کریستین برکی مجارستانی قهرمان خرک المپیک المپیک لندن ازجمله این افراد بود.
 
ملی پوش ژیمناست تصریح کرد: فکر می کنم ثبت حرکات ارزشی بالاتر از مدال گیری دارد. زیرا مدال ممکن است در گذر زمان به فراموشی سپرده شود اما حرکاتی که در کتاب داوری هستند هر روز برای داوران و ژیمناست ها مرور می شود و ملزم هستند این حرکات را در مسابقات مختلف به اجرا بگذرند. 

وی خاطر نشان کرد: مسئولین فدراسیون قرار است به زودی از بنده تقدیر کنند. امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز هر چه زودتر به ارزش این حرکات پی ببرند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار