آمادگی ۲۵ هزار پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آ‌موزش و پرورش از ایجاد قریب به ۲۵ هزار پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سال جاری خبر داد.

مهدی علی‌اکبر‌زاده مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: با توجه به ارزیابی‌های انجام شده امسال در نظر داریم قریب به ۲۵ هزار پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: دو سال گذشته این رقم ۱۷ هزار بود که سال گذشته آن را به ۲۲ هزار پایگاه افزایش دادیم و با توجه به استقبال انجام شده امسال افزایش تعداد پایگاه‌ها را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال سال تولید و اشتغال نامگذاری شده بنابراین برنامه‌های تابستانی و دوره‌های در نظر گرفته شده در پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزی حول این محور فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مدارس، کانون‌های فرهنگی - تربیتی، هنرستان‌ها و سالن‌های ورزشی جزو پایگاه‌های در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان هستند، گفت: از نهادهای مرتبط با فعالیت‌های دانش‌آموزی مانند سازمان فنی‌حرفه‌ای، وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی و نهادهایی از این قبیل برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استفاده می‌شود.

علی‌اکبر‌زاده یادآور شد: آموزش دهندگان در پایگاه‌ها با رویکرد تولید و اشتغال برنامه‌هایی را برای دانش‌آموزان در نظر گرفته و آموزش می‌دهند، همچنین سعی داریم نواقصی که در سال‌های گذشته وجود داشته برطرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.