همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تلفیق دانش با مهارت تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با هدف ایجاد و توسعه همکاری‏های علمی - پژوهشی و مهارتی با استفاده از ظرفیت‎‌ها و پتانسیل‎های طرفین در راستای تقویت شایستگی‏‌های عمومی و تخصصی گروه‌‏های هدف که شامل دانش آموزان٬ مربیان و کارکنان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان می‌شود، منعقد شد.

غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، تلفیق دانش با مهارت و بسترسازی مناسب جهت آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ کار و اشتغال به منظور دستیابی به اهداف مدنظر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی٬ اقدام و عمل از دیگر اهداف مهم تفاهم نامه مذکور است.

پیرو مذاکرات صورت گرفته بین دو دستگاه، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان متعهد شد: در تهیه اطلس مشاغل مرتبط با رشته‌ها و مقاطع تحصیلی، بازنگری استانداردهای آموزشی موجود یا تدوین استانداردهای آموزشی مورد نیاز بر اساس اطلس مشاغل مرتبط با رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در چارچوب طرح‌های توانمندسازی دانش آموزان و طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی جهت ارتقاء و توانمندسازی مربیان و معلمان مهارتی سازمان آموزش در مراکز آموزشی و مرکز تربیت مربی، همکاری لازم با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را به عمل آورد.

لازم به ذکر است؛ این برنامه‌های آموزشی بر اساس برنامه‌ای که با هماهنگی طرفین تهیه شده است، در زمان اوقات فراغت دانش آموزان و در تمامی طول سال اجراء می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار