کرمانشاه؛

آموزش و بکارگیری 200 نگهبان محله در شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: به منظور مقابله با سرقت در سطح حوزه استحفاظی علاوه بر کارکنان انتظامی، 200 نفر نگهبان محله نیز به کارگیری شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان گفت: به منظور مقابله با سرقت در سطح حوزه استحفاظی علاوه بر کارکنان انتظامی، 200 نفر نگهبان محله نیز به کارگیری شده اند.
 سرهنگ "رضا شیرزادی" بیان کرد: 200 نفر از نگهبانان محله روز گذشته توسط معاونت پیشگیری انتظامی شهرستان، آموزش های لازم در زمینه مقابله با سرقت را فراگرفتند.
وی افزود: شبگردها که پیاده یا با استفاده از موتور سیکلت در محله به نگهبانی می پردازند، از لباس های یک شکل برخوردارند و تحت نظر کلانتری های محل فعالیت می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: در ایام و مناسبت های خاص همچون تعطیلات رسمی، نگهبان های محله علاوه بر شب ها، در ساعات روز نیز به گشت زنی در محلات می پردازند.
سرهنگ شیرزادی گفت: انتظامی این شهرستان در راستای کاهش سرقت از تمامی ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد تا ضمن پیشگیری از سرقت و انجام رسالت خود، رضایت شهروندان را نیز جلب کند.
به گفته وی اقداماتی از قبیل جمع آوری معتادان متجاهر، تجزیه و تحلیل جرایم، تغییر تاکتیک و به کارگیری و آموزش شبگرد ها، تاثیر بسزایی در کاهش آمار سرقت در شهرستان کرمانشاه داشته است.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار