مشهد؛

برگزاری جشن بزرگ مبعث رسول اکرم (ص) در حرم رضوی

به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) مراسم جشن و سرور با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور ثامن‌الائمه (ع) در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) از دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت گفت:همزمان با شب مبعث، ویژه برنامه‌ای از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در رواق امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است که در آن حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا رنجبر به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مدیحه سرایی و شعرخوانی خواهند پرداخت.

وی از سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و سیدمحمدرضا طباطبایی نسب در برنامه‌های قبل و بعد از نماز ظهر این هفته خبر داد افزود: همزمان با ۲۷ رجب المرجب، سالروز مبعث ویژه برنامه جشن باشکوهی با حضور تولیت آستان قدس رضوی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در این ویژه برنامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی به ایراد سخنرانی می‌پردازد و آقایان مشکینی، طاهری و میرداماد به مولودی خوانی و شعرخوانی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام حسینی اجرای سرود و همخوانی گروه‌های تواشیح را از دیگر برنامه‌های باشکوه ۲۷ رجب در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اعلام کردو افزود: در این سه شب مراسم مولودی خوانی و مدیحه سرایی توسط مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) امیر عارف، علی خوش‌چهره، جعفر ملائکه و مهدی نیکبخت اجرا می‌شود.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.