برگزاری بیش از 70 محفل قرآنی در ماه مبارک رمضان

بیش از 70 محفل قرآنی در حرم مطهری رضوی، مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: بیش از 70 محفل قرآنی با حضور قاریان بین المللی از مصر، لبنان و ایران در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

جعفر حسینی، با بیان اینکه این محافل در سه نوبت صبح، ظهر، عصر و شب(بعد از افطار) در مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه استان برگزار می شود، تصریح کرد: استاد عبدالناصر حَرَک از مصر، استاد محمد علی قاسم و استاد محمد علی امهز از لبنان ، استاد سید جواد حسینی و استاد حمید شاکرنژاد از ایران در این محافل قرآنی به تلاوت می پردازند.

کارشناس امور قرآنی اداره اوقاف استان با اشاره به اینکه برنامه تلاوت استاد عبدالناصر حَرَک در حرم مطهر رضوی پیش بینی شده، افزود: 14 محفل قرآنی با تلاوت قاری مصری در شهرستان های مشهد، جغتای، نیشابور،طرقبه شاندیز، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر، تربت جام، رشتخوار برگزار می شود.

حسینی اظهار کرد: بیش از 40 محفل قرآنی با همکاری شهرداری مشهد در حرم مطهر رضوی، مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه مشهد با مشارکت شهرداری برگزار می شود.

کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: برخی از اختتامیه مسابقات قرآن کریم در شهرستان ها با این حضور این قاری مصری برگزار می شود.

گفتنی است محافل استاد عبدالناصر حَرَک در بقاع متبرکه امامزادگان ناصرو یاسر علهیما السلام، تکیه ابوالفضلی نیشابور، شعیب سبزوار، سیدحمزه کاشمر برگزار می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.