در پیامی صوتی؛

ایمن الظواهری خواستار جنگ تروریست‌ها علیه نیروهای سوری و هم‌پیمانانشان شد

سرکرده گروه تروریستی القاعده از گروه‌های مسلح در سوریه خواست برای جنگ علیه نیروهای سوری و شیعیان هم‌پیمانان آنان، آماده شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری رویترز گزارش داد: ایمن الظواهری، سرکرده گروه تروریستی القاعده، روز یکشنبه از گروه‌های مسلح در سوریه خواست به جنگ چریکی علیه نیروهای بشار اسد، رئیس جمهور این کشور، و نیروهای هم‌پیمان آن که تحت حمایت ایران قرار دارند مبادرت ورزند و به حضور قدرت‌های غربی در سوریه پایان دهند.

وی در پیام صوتی که روز یکشنبه در اینترنت منتشر شد از مخالفان مسلح سوری خواست صبر پیشه کنند و  برای نبردی طولانی علیه (به اصطلاح) ائتلاف غربی ضدداعش در سوریه و عراق و علیه نیروهای مسلح شیعی آماده شوند.

سرکرده گروه القاعده خطاب به تروریست‌ها گفت: «شما ای اهل ما در شام خودتان را برای جنگ طولانی با صلیبی‌ها و هم‌پیمانان رافضی‌ها (شیعیان) و نصرانی‌ها (مسیحیان) آماده کنید.»

الظواهری افزود کسانی که دشمنان گروه های تروریستی هستند آنان را هدف قرار می دهند؛ زیرا این گروه‌ها تلاش می‌کنند در سوریه «حکومت اسلامی» برپا کنند! غرب و هم‌پیمانان آن همه تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش اسلام انجام می دهند.

مشخص نیست پیام صوتی الظواهری چه زمانی ضبط شده است.

وی در این پیام گفته است «جهاد» در سوریه تنها برای مردم این کشور واجب نیست، بلکه بر همه مسلمانان واجب است.

وی به گروه‌های مسلح مخالف سوری درباره تبدیل شدن این جنگ و درگیری به صرفا یک جنگ داخلی در سوریه هشدار داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
از کی تا حالا شلغمم شده جزو میوه ها ؟
آخرین اخبار