رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی صحیح فضای آرامی در جامعه ایجاد کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی صحیح فضای آرامی در جامعه ایجاد کنند.

رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی صحیح فضای آرامی در جامعه ایجاد کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیده ماحوزی ظهر یکشنبه در نشست خبری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: در راستای اطلاع‌رسانی مقررات و قوانین انتخاباتی این نشست تشکیل شده است.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه‌ها در عرصه انتخابات بیان کرد: اخلاق‌مداری و حفظ حرمت‌ها باید سرلوحه فعالیت‌های رسانه‌ها باشد تا فضای آرامی را در انتخابات شاهد باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید تلاش کنند اطلاعات صحیح را به مردم و مخاطبان خود اعلام کنند، اضافه کرد: باید تلاش شود که از ایجاد هرگونه ناآرامی در این فضا جلوگیری شود.

وی بر لزوم ثبت کانال‌های تلگرامی تاکید کرد و ادامه داد: بر اساس بخشنامه، کانال‌های تلگرامی که بیش از پنج‌هزار عضو در کانال دارند باید آن را به ثبت برسانند و کد شامد را برای فعالیت دریافت کنند.

ماحوزی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر آماده هر گونه همکاری با نشریات و پایگاه‌های خبری در قبل، حین و بعد از انتخابات براساس قوانین و مقررات است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.