تبریز؛

معرفی فرمانده بسیج ناحیه شهرستان هریس

دید.# فرمانده بسیج ناحیه شهرستان هریس تمعرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرمانده لشگر 31 عاشورا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه هریس در جمع مسئولین شهرستان ، سپاه را سازمانی فراجناحی و ملاک اقدام و عمل آن را پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در راستای روشنگری و هدایت موثر بدون جانبداری جناحی و حزبی دانست .
 
غلام عسگر کریمیان  با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت : بر اساس اصل 150 قانون اساسی سپاه مولود انقلاب است و در همه عرصه های نظامی ، امنیتی ، فرهنگی و شناختی که کیان نظام و انقلاب  در هر زمان یا مکان در خطر باشد با قاطعیت در میدان حضور خواهد یافت و تا آخرین توان خود از آن دفاع خواهد کرد.   
 
کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود افزود امروز همه تلاش دشمنان در جهت تشکیل گروههای لیبرال سکولار (سازشکار ) در بدنه نظام است که این نقشه خطرناک آفت روحیه انقلابیگری و اقدام جهادیست ، امروز عامل اصلی نارضایتی مردم مدیریت اشتباه و فرافکنی برخی از مسئولان نظام است چرا که آرمانهای انقلاب اسلامی از لحاظ محتوا هیچ مشکلی ندارد .
 
کریمیان ادامه داد صاحبان اصلی این نظام و انقلاب مردم هستند و حفظ نظام و انقلاب در گرو راست گویی ، اقدام انقلابی و حفظ روحیه مطالبه گری مسئولان از خود در قبال خون شهداء در هر پست و مقامی است .  
 
درپایان مراسم از زحمات چندین ساله براتعلی ممی پور در دوران تصدی فرماندهی بسیج سپاه شهرستان هریس تقدیروحمید محمدی به عنوان فرمانده جدید ناحیه معرفی گردید.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.