افزایش ۲۵درصد درآمدهای مالیاتی دشتی

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان دشتی گفت: میزان وصولی این اداره در سال ۹۵ بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال بود که نسبت به سال ۹۴ حدود ۲۵ درصدرشد داشته است.

افزایش ۲۵درصد درآمدهای مالیاتی دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین کردوانی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته صد درصد درآمدهای پیش‌بینی شده محقق شده است، اظهار داشت: از این میزان وصولی ۳۰ درصد مربوط به مالیات اشخاص حقوقی، ۲۷ درصد مربوط به مالیات حقوق، ۹ درصد مربوط به مالیات مشاغل، ۲۵ درصد مربوط به مالیات ارزش افزوده و مابقی مربوط به مالیات سایر منابع است.

وی افزود: در سال گذشته از محل عوارض قانون مالیات بر ارزش افزوده تا پایان بهمن ماه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان واریز شده است. اختصاص به موقع این اعتبارات نقش بسزایی در توسعه عمران و آبادی شهرها و روستاها دارد. مودیان محترم مالیاتی تا پایان خردادماه و اشخاص حقوقی تا پایان تیرماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

کردوانی ادامه داد: امسال برای دومین سال پیاپی سهم درآمدهای مالیاتی از سهم درآمدهای نفتی، در بودجه پیشی گرفته که این امر بیانگر این مسئله است که اتکای کشور به درآمدهای نفتی کاهش و در راستای اقتصاد مقاومتی به درآمدهای پایدار مالیاتی افزایش یافته است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.