افتتاح طرح دفتر الکترونیک گواهی امضا در بوشهر

طرح دفتر الکترونیک گواهی امضا در دفاتر اسناد رسمی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح دفتر الکترونیک گواهی امضا در بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آیینی دفاتر سنتی و کاغذی گواهی امضا حذف و به دفاتر الکترونیکی تبدیل شدند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به اینکه از این به بعد تمامی خدمات اسناد و املاک به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اظهار داشت: با راه‌اندازی دفتر الکترونیک گواهی امضا در دفاتر ثبت و اسناد، انواع فیلترها برای جلوگیری از جعل در دفاتر اعمال و تمام خدمات بصورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

 اصغر پیرهادی با بیان مزایای طرح دفتر الکترونیک گواهی امضا افزود: اجرای این طرح باعث کاهش هزینه‌های مردم و افزایش سرعت در خدمت‌رسانی به مردم می‌شود و نظارت و بازرسی با اجرای این طرح راحت انجام و همه اطلاعات ثبت املاک و اسناد به صورت آنلاین رصد می‌شود.

پیرهادی ادامه داد: 94 دفتر اسناد رسمی و 50 دفتر ازدواج و طلاق فعال در استان بوشهر وجود دارد که به واسطه الکترونیکی شدن و لینک با سامانه ثبت احوال احراز هویت به صورت آنلاین  اعمال و جلوی هر گونه سوء استفاده و دستکاری در اسناد گرفته می‌شود.

وی گفت: با اجرایی شدن طرح امضای الکترونیک، سازمان‌‎های مالیاتی، شهرداری‌ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تمام نامه‌‌ها و تقاضاهای مربوط به امور اداری با امضای الکترونیک انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.