رشت؛

نواخته شدن زنگ زمین پاک در روز جهانی زمین پاک

زنگ زمین پاک به مناسبت روز جهانی زمین پاک در رودسر به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان رودسر گفت: دوم اردیبهشت برابر با 22 آوریل و روز جهانی پاک ، همایشی با حضور مدیران این  شهرستان و بیش از 80 دانش آموز فعال زیست محیطی در مدرسه ابتدایی دانش بنیان رودسر به صدا در آمد.

علی محمد پور افزود:در راستای داشتن زمینی پاک و عاری از هرگونه آلودگی، دانش آموزان ما باید در  صرفه جویی و مصرف کمتر کاغذ در امورات آموزشی خود تلاش بیشتری کنند و نسبت به مدیریت مصرف آب و تولید کمتر پسماند توجه ویژه ای داشته باشند.
 
وی  با اشاره به قوانین طبیعی حاکم بر زمین افزود: هیچ گاه تلاش نکنیم تا به قانون زمین بر بخورد زیرا طبیعت در مقابله با ناسازگاری ما واکنش جدی نشان خواهد داد.
 
رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان رودسر گفت: مدرسه زیست محیطی دانش بنیان شهرستان رودسر اولین مدرسه دانش بنیان کشور بوده که با همکاری اداره حفاظت از محیط زیست این شهرستان و گروه مردم نهاد قدمهای سپید موفق به اجرای دهها فعالیت زیست محیطی از جمله جمع آموری درب های بطری، جمع آوری زباله ساحل، توزیع پاکت های زباله در روز طبیعت در سطح شهرستان شده است.
 
علی محمد پور تصریح کرد: این همایش با به صدا در آوردن زنگ زمین پاک و بازدید از نمایشگاه تبدیل مواد دور ریختنی به لوازم قابل استفاده در محیط زیست توسط دانش آموزان همین مدرسه به پایان رسید.
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.