آبادان؛

پرهیز کاندیداهای انتخابات از تخریب یکدیگر

کاندیداهای انتخابات از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شرفی خطیب جمعه شادگان گفت: کاندیداها و هواداران آنها در زمان تبلیغات انتخابات از تهمت و تخریب علیه همدیگر بپرهیز ند و فضای سالم انتخابات برای مردم ایجاد کنند.

حجت الاسلام سید مجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، افزود: برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم از ارکان مهم نظام اسلامی است.

وی افزود: باید کسانی که در انتخابات به عنوان کاندیدای مردم شرکت دارند، آنچه که قانون تعیین کرده است، عمل کنند.

خطیب جمعه شادگان تصریح کرد: پست ها و موقعیت ها امانت الهی است که باید از آن برای خدمت خالصانه و کسب رضایت خداوند استفاده کرد و برای تثبیت موقعیت از بیت المال نباید سوء استفاده کرد.

وی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا بیان کرد: کاندیداهای شوراهای اسلامی باید تقوای سیاسی را رعایت کنند و برای اثبات خود دیگران را نفی نکنند.

حجت الاسلام شرفی در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان به تاسیس سپاه پاسداران در سال ۵۸ اشاره کرد و افزود: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل نیز از تدابیر حکیمانه آن حضرت بود زیرا سپاه به عنوان محور اقتدار کشور مطرح است.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران به عنوان بازوی پرتوان انقلاب در همه عرصه‌ها به عنوان پشتوانه قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایفای نقش کرد.

خطیب جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به آغاز هفته سلامت و بهداشت اشاره کرد و گفت: خدمت در عرصه سلامت، بهداشت و درمان خدمتی الهی و ارزشمند است.

وی بیان کرد: سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگانی و احساس مسئولیت آحاد مردم و مسئولان مربوطه است.

حجت الاسلام شرفی در پایان خطبه های خود با اشاره به سالروز شکست حمله آمریکا به ایران در طبس اظهار کرد: این روز در تاریخ ایران یک معجزه است و نشان داد که خداوند همیشه با ملت مسلمان است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.