آبادان؛

خطیب جمعه آبادان:دشمن اسلامیت انقلاب را هدف قرار داده است

امام جمعه موقت آبادان، انقلاب اسلامی ایران را حافظ اصول دین مبین اسلام دانست و گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب مردم ایران، اسلامیت آن را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حجت‌الاسلام علی نجیبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان افزود:دشمن در تلاش است تا با ترفندهای گوناگون اسلامیت را از انقلاب اسلامی ایران دور کند تا به اهداف شوم خود دست یابد.

وی گفت: مسئولیت همه در حفظ و مراقبت از انقلاب اسلامی بالا است و همه باید برای حفظ ثمره خون شهدا و امام شهدا بیشتر تلاش کنند.

حجت‌الاسلام نجیبی گفت:مردم مسئولیت خود را در قبال انقلاب اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و عبادی به خوبی انجام دادند و اینک وقت آن است تا مسئولان نیز مراقبت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا و ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود:مشارکت حداکثری، برگزاری انتخابات سالم و انتخاب فرد و افراد اصلح مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.