آبادان؛

تلاش مسئولان برای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»

خطیب جمعه شادگان گفت: همه مسئولان یکدل و دلسوزانه برای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حجت الاسلام سید مجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان برگزار شد، به فرا رسیدن میلاد امام محمد باقر(ع) در اولین روز از ماه رجب اشاره کرد و افزود: امام محمد باقر(ع) نمادی از علم و تقوای کاربردی در جامعه است و باید با شناخت صحیح از این شخصیت در راستای معرفی این الگوی بزرگ در جامعه تلاش کنیم.

وی گفت: شخصیت معنوی و علمی امام باقر (ع) از برجسته ترین مشخصه های آن امام بزرگوار بود که همه مسلمان باید با مطالعه خصوصیات آسمانی و راه و روش زندگانی امام باقر (ع) راه سعادت و خوشبختی خود را پیدا کنند.

خطیب جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امیدوارم همه مسئولان ملت ایران اسلامی یکدل، متحد و دلسوزانه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد شعار امسال تلاش کنند.

وی افزود: نامگذاری امسال رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بیانگر اهمیت بحث تولید و اشتغال در کشور است.

حجت الاسلام شرفی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید تمام توان خود را برای رونق تولید داخلی و بهبود وضعیت اشتغال به کار گیرند، افزود: پرورش و بالفعل ساختن استعدادهای داخلی، تکیه بر توان درونی و ایجاد اشتغال و رونق بخش تولید، باید مهمترین هدف دولت در برنامه ریزی کشور باشد تا شعار امسال به خوبی محقق شود.

وی با بیان اینکه رهنمودهای رهبری باید نصب العین همگان باشد، ادامه داد: در صورت اجرای دقیق فرامین رهبری در بخش های مختلف، مسیر رشد و توسعه بیش از پیش کشور هموار می شود.

خطیب جمعه شادگان گفت: باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود، برای تحقق شعار سال رهبری اهتمام بیشتری صورت گیرد.

   انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.