آبادان؛

امام جمعه آبادان:شعار دادن بدون عمل چاره کار نیست.

مردم خوزستان در کنار همدردی برای رفع مشکلاتشان به اقدام و عمل نیاز دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ابراهیمی پورامام جمعه آبادان در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه با بیان اینکه همه ما از دل خراش شدن مقام معظم رهبری برای مشکلات مردم خوزستان که به دلیل کم کاری برخی مسولان به وجود آمده ناراحت و دلگیریم گفت: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان فرمودند به مشکلات مردم خوزستان رسیدگی کنید؛ حال ما باتوجه به این صحبت مقام معظم رهبری به مسولان می گوییم چه زمان مشکلات مردم حل میشود؟ تا کی میخواهید بگویید دولت قبل مقصر تمام این اتفاقات است؟

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود:باید به درد خوزستان عمقی رسیدگی کرد و در انتهای سال اقدام و عمل سوال ما این است:برای مردم چه کردید؟گزارش دهید.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به روز تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: برنامه های جامع اسلامی همه برای تربیت صحیح انسان است؛ حرام ، حلال و مستحب در دین برای کمک به انسان آمده است؛ انسانها نیاز به راهنما و مربی برای رشد دارند و اگر نباشد فاسد میشوند.

خطیب جمعه آبادان افزود: بهترین مکان برای تربیت انسان دامن مادر است و زن وجودش برای تربیت و آرامش بخشی به خانه و خانواده خلق شده است؛ البته میتوان از بانوان برای شغل های چون معلمی و پرستاری استفاده کرد اما برخی از مشاغل مناسب روحیه آنان نیست.

وی همچنین ادامه داد:معلمان نیز تاثیر و نقش به سزایی در تربیت انسان دارند و باید از لحاظ علمی و اخلاقی دانش آموزان را تربیت کنند.

اجلاس امنیتی مونیخ از دیگر موضوعاتی بود که حجت اسلام و المسلمین ابراهیمی پور به آن اشاره کرد و گفت: کشورهای آمریکا،ترکیه، ال سعود و رژیم صهیونیستی میگویند ایران تهدیدی برای منطقه است؛ حال سوال ما این است که چه کسانی به جنایت در فلسطین ،یمن،بحرین، افغانستان ، پاکستان و سوریه مشغول هستند؟این رژیم های غاصب هستند که در حق مردم مظلوم جنایت میکنند و اکنون هم به دلیل اینکه مردم کشورهای عربستان و ترکیه متوجه شده اند که ایران پر از امنیت و اعتماد است میخواهند ایران را در اذهان خراب کنند.

خطیب جمعه آبادان افزود: فلسطین تا همیشه خط مقدم مبارزه با استکبار باقی میماند و دشمنان نمیتوانند آن را از اولویت بیاندازند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.