آبادان؛

مجلس قانون مجازات خاص برای افرادی که حقوق نجومی دریافت می کنند، را مصوب کند

امام جمعه خرمشهر:مجلس قانون مجازات دریافت کنندگان حقوق نجومی را مصوب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه به تعبیر امام خمینی(ره) بودجه یک مملکت از جیب مردم است، افزود:اقتدار انقلاب اسلامی با این همه ویژگی ها از جمله امنیت، در دنیا زبانزد شده ولی متاسفانه سه لکه سیاه بر دامن سفید انقلاب اسلامی قدری خودنمایی می کند.

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر این سه لکه سیاه را فقر، فساد و تبعیض در جامعه عنوان کرد وگفت: فقر، فساد و تبعیض در حقوق موجب فرار مغزها می شود.

وی افزود: به بهانه حفظ مدیریت ، برخی مدیران با حقوق بیش از یک میلیارد ریالی و یا 400 میلیون ریالی دریافت می کنند این درحالی است که در جامعه ما جوان ها از حداقل حقوق بی بهره هستند.

امام جمعه خرمشهر گفت: در ایران اسلامی ما افرادی مثل احمدی روشن ها کم نداریم؛ جوانان فراوانی داریم که در جامعه اسلامی ما حاضرند با حقوق اندک کار همین افرادی که حقوق نجومی می گیرند و هنر چندانی ندارند، را انجام دهند.

حجت الاسلام موسوی فر، اظهارکرد: هم اکنون 40 درصد جوانان شهرهای آبادان و خرمشهر بیکار هستند و اینها همه نتیجه فقر، فساد و تبعیض درحقوق ها در جامعه است.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.