سمنان;

مردم در انتخابات مشارکت پر شور داشته باشند

امام جمعه سمنان انتخابات را یکی از افتخارات کشور دانست و بر مشارکت پرشور مردم در این رویداد سیاسی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در نمازجمعه این هفته سمنان گفت : انتخابات ایران در دنیا بی نظیر است و همه باید این امر مهم را گرامی بدارند.

وی تاکید کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب، فتنه خط قرمز نظام است و هیچ کس از این خط نمی تواند عبور کند و همه افراد باید به جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارند.

وی افزود: همه نامزدهای انتخابات باید در کمال احترام، تقوای الهی را پیشه کنند و از تخریب، تزویر، ریا، بی تقوایی، دشنام و توهین و همچنین امور مخالف شئون اسلامی و عرفی خود داری کنند.

امام جمعه سمنان افزود : شورای نگهبان نهاد انقلابی است که دارای ٢ وظیفه اصلی صیانت از اسلامیت نظام و صیانت از سلامت انتخابات است.

وی اظهارداشت : شورای نگهبان به دنبال برگزاری صحیح انتخابات است و اعضای این شورا، افرادی عادل و امین هستند که دینشان را برای دنیای دیگران نمی فروشند.

وی تصریح کرد : افرادی که به وسیله شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری احراز صلاحیت نشدند، به معنی بدی آن ها نیست، آن افراد هم خوب هستند اما صلاحیت ریاست جمهوری را نداشتند.

امام جمعه سمنان با بیان این که آمریکا به دروغ ایران را خطر امنیت جهانی می نامد، افزود: خود آمریکا خطر اصلی است و این کشور قابل اعتماد نیست و دشمن خونی ایران است و شعار مرگ بر آمریکا باید همیشه برقرار باشد.

وی با اشاره به سالروز تاسیس نهاد سپاه، تصریح کرد : امام خمینی (ره) سال ٥٨ سپاره را تاسیس کردند تا سپاه از نظام اسلامی پاسداری کند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار