شهرکرد؛

اختتامیه کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران

اختتامیه سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اختتامیه سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران با حضور محسن سریانی رئیس انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران، میهمانان خارجی و جمعی از اساتید و دانشجویان، امروز پنج شنبه ۳۱ فروردین ۹۶ در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

در این کنفرانس از ۱۱۰ مقاله و پوستر پذیرفته شده در ۳۵ محور، ۳ مقاله شفاهی به زبان فارسی، ۳ مقاله شفاهی به زیان انگلیسی، یک پوستر به زبان فارسی و یک پوستر به زبان انگلیسی ارائه و در پایان از مقالات و پوسترهای برتر با اهدای لوح تجلیل شد.

کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران از ۳۰ فروردین ۹۶ به مدت دو روز در دانشگاه شهرکرد برگزار شد که ۴۲۵ مقاله از ۲۶ دانشگاه داخلی و ۱۰ دانشگاه خارجی به دبیرخانه این کنفرانس ارسال گردید. 

کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران جزو معتبرترین کنفرانس‌ها در زمینه پردازش تصویر و سیگنال است و کاربردهای گسترده و جذاب موجود در این حوزه، از پردازش تصاویر ماهواره‏‌ای تا پردازش تصاویر پزشکی و از کشف الگوهای موجود در داده‏‌های متنی تا کاربردهای صنعتی، باعث شده نه تن‌ها به یک حوزه تحقیقاتی فعال بلکه به یک حوزه کاملأ تأثیر گذار صنعتی و پزشکی تبدیل شود.

گفتنی است: اولین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران اسفند ماه ۱۳۹۱ در دانشگاه بیرجند و دومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران اسفند ماه ۱۳۹۳ در دانشگاه گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار