درخشش هنرجویان استان در مسابقات علمی-کاربردی

رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان گفت: 19 هنرجوی شاخه کاردانش و فنی و حرفه ای استان به آخرین مرحله عملی کشوری مسابقات علمی کاربردی و علمی عملی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ «علی مناهی» با اعلام این خبر اظهار کرد: در آخرین مرحله علمی سطح کشوری مسابقات علمی کاربردی و علمی عملی تعداد 19 هنرجوی هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای استان به مرحله پایانی مسابقات که به شکل عملی برگزار خواهد شد راه یافتند.

رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش استان اظهار کرد : 12 هنرجویان شاخه کاردانش موفق شدند با درخشش در آخرین مرحله علمی مسابقات به مرحله نهایی کشوری مسابقات که در اواسط تیر ماه سال جاری به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد راه یابند.

وی افزود: از این تعداد 9 پسر و 3 دختر در رشته های برق صنعتی – الکترونیک صنعتی – خیاطی – مرغداری صنعتی – زراعت – تعمیر موتور خودرو – تعمیر موتور تراکتور – هنر فرش – جوشکاری – تراشکاری CNC – باغبانی – تاسیسات بهداشتی نمایندگان استان را در مرحله نهایی کشوری تشکیل می دهند.

رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش استان ادامه داد : در آخرین مرحله علمی مسابقات علمی عملی شاخه فنی و حرفه ای تعداد 7 پسر هنرجوی موفق به راه یابی به مرحله نهایی عملی کشوری شدند، هنرجویان راه یافته در رشته های امور دامی – امور باغی و زراعی – ساخت و تولید – ساختمان – نقشه برداری – نمایش – الکترونیک نمایندگان استان را تشکیل می دهند و این مرحله از مسابقات در تیر ماه سال جاری به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: راه یابی 19 هنرجو (12هنرجوی شاخه کاردانش و 7 هنرجوی شاخه فنی و حرفه ای ) رکورد قابل ملاحظه ای می باشد که در سال های اخیر کم نظیر بوده است.

مناهی اظهار کرد : ضمن تقدیراز مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون آموزش متوسطه استان که با حمایت های همه جانبه و مهیا کردن شرایط و بستر مناسب موجبات حرکت رو به رشد و توسعه رشته های فنی را فراهم ساختند، امیدواریم با توجه به میزبانی استان آذربایجان غربی در مرحله نهایی کشوری مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش با برنامه ریزی دقیق و برگزاری کلاس های بازآموزی برای راه یافتگان شاهد درخشش هنرجویان استان در مرحله نهایی باشیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.