کرمان؛

شركت 400 هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات قرآن

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از شركت بيش از 400 هزار دانش آموز استان در مسابقات قرآن و معارف اسلامي در سال تحصیلی جاری خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی در شهرستان شهربابک از قرآن مجید به عنوان کاملترین کتاب آسمانی نام برد و افزود: معرفت و درک درست قرآن ،لازمه رسیدن به کمال و سعادت یعنی مهمترین هدف خداوند از خلقت انسان است.
وی ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان و ارتباط بیشتر آنها با مباحث ارزشمند قرآن و آموزه های دینی را از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات دانش آموزی قرآن و معارف اسلامی دانست.
محسن بیگی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی به تنهایی کسب رتبه نیست خاطر نشان کرد: مسابقات قرآن، آموزش درس زندگی، شناخت و معرفت است.
محمد محسن بیگی از شرکت بیش از 400 هزار دانش آموز استان در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن و معارف اسلامی خبر داد و تصریح کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور بیش از 4 هزار دانش آموز در 14 رشته به میزبانی شهرستان های عنبرآباد، رابر، بم و شهربابک با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.
وی افزود: مسابقات قرائت، تفسیر و حفظ قرآن، نهج البلاغه و روش تدریس احکام ویژه فرهنگیان استان نیزدر منطقه راین برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار