کرمان؛

برگزاری دوره تربیت مدرس قرآن و عترت در رودبارجنوب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دوره تربیت مدرس قرآن و عترت در شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: این دوره آموزشی با محتوای قرآن و عترت، احکام تخصصی ویژه بانوان و تربیت کودک، عقاید اسلامی بینش مطهر شهید مطهری و سبک زندگی اسلامی در این شهرستان برگزار شد.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره از بین نخبگان به صورت مصاحبه حضوری از مرکز رودبار و بخش جازموریان انتخاب شده اند، خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی 40 نفر پذیرفته شده توسط پنج استاد از حوزه علمیه الزهرا (س) تهران و گروه جهادی شهید تهرانی مقدم آموزش لازم را فرا گرفتند.
وی با اشاره به اینکه 2 مرحله دیگر این دوره برای پذیرفته شدگان در این مرحله بعد از ماه مبارک رمضان در تهران و مشهد مقدس به صورت رایگان برگزار می شود، تصریح کرد: مربیان آموزش دیده در این دوره با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و زندگی سالم موظف به دادن آموزش به مردم پنج روستا شامل روستاهای خود و چهار روستای مجاور محل سکونت خود هستند.
اسحاقی یادآورشد: این دوره آموزشی براساس یک چشم انداز 10 ساله طراحی شده است تا در نهایت شاهد کاهش آسیب های اجتماعی بین خانواده ها و جوانان باشیم
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار