کرمان؛

برگزاری چهلمین دور مسابقات سراسری قرآن در کرمان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمان گفت: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از اردیبهشت امسال در کرمان در۱۲ رشته قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت‌الاسلام سید‌رضا فاطمی ، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمان افزود: زمان ‌نام برای حضور در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا روز 10 اردیبهشت امسال تمدید شده است.
وی خاطر نشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای شرکت در این دوره از مسابقات از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران به نشانی quraniran.ir ، دفاتر نمایندگی‌ها وادارات اوقاف سراسر استان مراجعه کنند.
فاطمی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در 12 رشته قرآنی ویژه رده سنی بزرگسال برگزار می‌شود تصریح کرد: این دوره از مسابقات ابتدا در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری در ماه‌های اردیبهشت‌، خرداد و شهریور امسال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه برگزار می‌شود گفت: پارسال بیش از 3 هزار نفر در استان در این مسابقات شرکت کردند که سهم استان کسب 3 عنوان برتری از رقابت‌های کشوری بود.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار