اردبیل؛

20 روستای پاک شهرستان نیر شناسایی می شوند

فرماندار شهرستان نیر گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیر 20 روستای پاک در منطقه شناسایی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیر از کارآفرینی بهزیستی شهرستان برای بهبود یافتگان مواد مخدر خبر داد و افزود: با همت اداره بهزیستی شهرستان نیر امسال افراد معتادی که بهبود میابند کارآفرینی ایجاد خواهدشد.

وی از برپایی نمایشگاه خیابانی کاریکاتور با موضوع مواد مخدر و آسیب های آن خبر داد و گفت: در هفته جوان نمایشگاه کاریکاتور با موضوع مواد مخدر و آسیب های آن با همکای سازمان مردم نهاد پویندگان عصر نوین شهرستان نیر و با حضور حسین رحمتی کاریکاتوریست معروف اردبیلی برپا خواهد شد.

وی از شهرداری های نیر وکورائیم خواست تا در طول سال 6 برنامه مختلف فرهنگی در جهت پیشگیری از مواد مخدر در شهرستان فوق برگزار کنند.

اکبر حیدری دادستان عمومی شهرستان نیر هم از افزایش کشفیات مواد مخدر توسط نیروی انتظامی خبر داد وگفت: شهرستان نیر خوشبختانه یکی از شهرستان های سبز در سطح استان اردبیل می باشد .

سرهنگ عادل منیر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر هم با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: با همت و تلاش ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیر یک باند قاچاق بزرگ مواد مخدر در شهرستان نیر که غیربومی منطقه بودند و 10کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک حمل میکردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی به عملکرد این ستاد در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: درسال گذشته توسط ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیر 7/5 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف وضبط شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.