اردبیل؛

کشف بیش از 4 کیلوگرم مواد مخدر در بیله سوار

معاون فرماندار بیله سوار از کشف و ضبط 4.5 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم خسروی افزود: در این مدت 12 جلسه در حوزه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان برگزار و 66 مصوبه لحاظ و 96 درصد مصوبات نیز توسط اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اجرایی شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته 226 معتاد دارای پرونده در این شهرستان شناسایی و 102 نفر از مصرف کنندگان توسط نیروهای نظامی و انتظامی دستگیر شدند.

معاون فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه دولت دنبال اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر به‌ عنوان یکی از سیاست ‌های اصلی خود در این زمینه است اظهار کرد: برنامه ‌هایی نیز در این زمینه از سوی دولت صورت گرفته است.

خسروی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در نهادینه شدن فرهنگ مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را مهم دانست و گفت: برای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر باید خانواده را محور اصلی قرار داد و با اجرای برنامه های آموزشی و مهارتی آنها را توانمند کرد تا خود و فرزندانشان را از بلای خانمان سوز اعتیاد آگاه کرده و نقش عمده خود را در راستای آگاهی دهی و آموزش های لازم برای مبارزه با مواد مخدر ایفا کنند.

وی همچنین بر لزوم فعالیت تمام دستگاه ‌های آموزشی و پیشگیری، درمان و حمایت های اجتماعی و فرهنگی، توسعه مشارکت‌ های مردمی و سازمان‌ های مردم ‌نهاد، صیانت و توانمند سازی تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.